Če v enem letu ustvarimo 10 milijonov evrov prihodkov, pomeni 1% od tega prometa – 100.000 evrov.

Stranke ta en odstotek ob pravilnem pristopu ne opazijo, za podjetje pa to pomeni veliko!

 

Opažam, da so prodajalci zelo radodarni pri dajanju popustov.

Moj nasvet za danes?

 

Vem, da popuste moramo dajati. Stranke pričakujejo nek popust.

Ampak, če običajno stranki, ko zahteva popust, ustrežete s 5% popustom, od danes naprej poizkusite s 4,25% popustom,

Če običajno najprej poizkusite z 3% popustom, od danes naprej stranko presenetite s 1.5% popustom …

 

Se razumemo? Poizkusite z malo manjšim popustom in poizkusite s številko, ki ni okrogla.

 

Verjemite, delovalo bo.

 

Lep pozdrav

 

Aleš Lisac

 

 

P.S.

Če vas zanima vsaj katera od spodaj naštetih točk, potem se prijavite na izobraževanje z naslovom:

 

Kako postaviti ceno vašemu izdelku ali storitvi, da boste zaslužili največ?

 

Izvedeli boste:

Največje napake, ki jih delamo vsi, ko določamo cene.
Kako dvigniti ceno?
Kako pravilno prikazati ceno?
Vaš prodajni sistem za prodajanje z več dobička.
Vas strah pred konkurenco zavira, da bi cene postavili tako, kot sami mislite?
Kakšne stranke želite dobiti s ceno, ki ste jo postavili?
Veste, da vsaj 20 % ljudi želi pri vas pustiti več denarja?
S čim stranke primerjajo vaše cene?
Samopodoba – so višje cene povezane s pohlepom?
Kako se pogovarjati, da bo pogovora o ceni čim manj?
Kdaj in na kakšen način narediti razprodajo? Dati popust?
Kdaj je lahko nekaj brezplačno, a se vseeno splača?
Kaj boste izbrali a) 10 X 10.000 ali b)100 X 1.000?
Prodajne strategije za povečanje cen.
Kako pravilno predstaviti ceno? 8 načinov za predstavitev cen
Kako iz nič ustvariti vrednost?

 

Seminar bo v četrtek, 29. septembra v Ljubljani, od 9:00 do 13:00.

Za prijavo ali več informacij kliknite tukaj ali pokličite na 080 1509 (Blaž vam bo odgovoril na podrobnosti).