Marketinška knjiga Sprožilci mora biti v knjižnici vsakega podjetnika.
Več psiholoških sprožilcev uporabite v svojem komuniciranju s strankami in bolje, kot jih uporabite, več boste prodali.
V zgornjem oglasu za cepiva uporabljajo več psiholoških sprožilcev. Eden je odpravljanje ugovorov.
Sedaj, ko vemo, da cepiva niso učinkovita, da »popuščajo«, so s takšnim oglasom poskusili povedati, da je to nekaj normalnega in pričakovanega.
Oglas je zelo nazoren prikaz, kako uporabiti psihološki sprožilec povezovanja.
Povezali so nekaj, kar vsi poznamo in se nam vsak dan dogaja – praznjenje baterij. Koncept so sicer povezali z nečim, na kar pri cepivih nismo bili vajeni.
Cepivo, s katerim smo bili v Jugoslaviji vsi cepljeni proti črnim kozam, še vedno deluje. Brez revakcinacij. Tako so delovala cepiva včasih.
Danes je drugače. Cepiva delujejo kot baterije, zato je potrebno novo polnjenje.
Preberite knjigo Sprožilci in pri vsakem sprožilcu napišite, ali in kako ga uporabljate za povečevanje prodaje.
Lep pozdrav,
Aleš Lisac