|
|
https://carseatheadrest.ffm.to/fftm
Pri založbi Matador Records je nedavno izšel dvojni LP “Faces From The Masquerade” ameriških indie rockerjev Car Seat Headrest, posnet na treh zaporednih lanskoletnih razprodanih koncertih v newyorškem klubu Brooklyn Steel. Album so napovedali s singlom in videospotom ‘Bodys’, izid pa je spremljala izdaja singla ‘Sober To Death’.
Za te tridnevne nastope je bend povabil oboževalce, da nosijo maske in, če želijo, kostume. Prav naslov LP ja naslavlja to prošnjo, kot tudi posebna, po meri izdelana maska Willa Toleda, ki je o turneji dejal: »Lanska turneja Masquerade je bila nora in se je razplamtela s posebno divjostjo, ko smo gostovali na vzhodni obali. Naš čas v New Yorku zajame tisti magični trenutek, ko smo kot glasbeniki na vrhuncu, občinstvo pa reagira kot eno velikansko telo.”
Skupina 15 15 je pred kratkim izdala nov EP “ATAHEVA”, s katerim je svoj dosedanji eksperimentalni R&B zavila v nekoliko bolj sveže smernice. Pesem govori o smrti – ne kot o nečem temnem ali zloveščem, ampak kot o naravni sestavini življenja.
Tahitsko-pariški kvintet ustvarja glasbo kot noben drug, pričara epske zvočne krajine, obarvane z Mumbahtonom, in »underground« klubske izlete, ki jih hvalijo mediji, kot so Crack, Dazed, Pitchfork, Resident Advisor in NPR. Skupina prinaša razširjene zgodbe o družbenih interpretacijah, nadrealističnih pokrajinah, metafizičnih verovanjih in tahitijski kulturi (dva člana sta z otoka v Južnem Pacifiku) skozi poetična besedila, impresivne videe in nastope v živo. Posebej nanje vpliva polinezijsko govoreči ritual ōrero, ki ga opisujejo kot “mističen, enigmatičen in slikovit” način pripovedovanja zgodb. “Kar poskušamo storiti, je graditi zgodbe in oživiti like, ki so v dvomih ali situacijah, ki jih presegajo. Ko pojemo, smo lahko glas pripovedovalca ali glas lika.” , so si enotni v en glas.
Novi singel ‘Flames Above’ govori o dotiku smrti in vrnitvi. Za singel je bil posnet tudi videospot, ki nas kot odmev samih pesmi popelje v podvodno kraljestvo očarljivih in meditativnih delov, in kot pravijo člani skupine 15 15: »Dogajanje se odvija v globinah podvodnega sveta in ponuja metaforo za prostor med življenjem in smrtjo – skozi pokrajine, ki so hkrati razkošne in zlovešče. Ta video ima osrednje mesto v našem zadnjem projektu ‘ATAHEVA’, ki raziskuje prehodne prostore med življenjem in smrtjo.”
https://lucindachua.ffm.to/reclaimingtherose
Po izdaji njenega kritično hvaljenega debitantskega albuma “YIAN” v začetku tega leta je Lucinda Chua izdala nov EP “Reclaiming The Rose” za 4AD. Poleg nove izdaje je Lucinda Chua napovedala tudi nove koncertne datume za leto 2024, vključno z dvema majskima nastopoma z London Contemporary Orchestra v Barbican Centre, kot tudi nastop kot posebna gostja s skupino Speakers Corner Quartet v mesecu aprilu. Prvič bo nastopil tudi v ZDA, s koncertoma v New Yorku in Los Angelesu.
Ko govori o konceptu svojega novega EP-ja, Lucinda pojasni: “Po izidu albuma “YIAN” sem imela priložnost izvajati svojo glasbo in se povezati z novim občinstvom po Evropi in Aziji. “Reclaiming The Rose” je dvojezična meditacija ki raziskuje ideje vračanja, spominjanja in iskanja korenin prednikov Navdihnilo me je potovanje vrtnice, avtohtone kitajske rastline, ki je v Veliko Britanijo prispela v 18. stoletju Na glasbenem festivalu v Italiji sem srečala umetnico in pesnico He Sun in našla sorodstvo z eno od njenih pesmi. Te besede sem želela vključiti v glasbo, slišati besede, izgovorjene v angleščini in mandarinščini. V zadnji pesmi sem svojo prijateljico Xiaoqiaoja prosila, naj se mi tudi pridruži.«
“Reclaiming The Rose” širi zvočno področje predhodne izdaje in deluje kot epilog Lucindinega debitantskega albuma “YIAN”. Prva skladba ‘The Maze’ združuje osupljive inštrumentacije pod njenim vokalom, medtem ko ‘Rose Garden’ predstavlja njeno pisanje za klavir in kitaro, kar ustvari trenutek lepote, podobne Radiohead, in trenutek ostrega kontrasta z “YIAN”. EP se konča z ‘Remembering The Rose’, čudovitim nežnim duetom z glasbenico in harfistko Xiaoqiao, ki je nastal v sodelovanju s Lucinda Chue in sodelavci BON (Yerosha Windrich in Alex Morris).«
Od izdaje svojega debitantskega albuma je Chua redno nastopala in se izpoplnjevala z nastopimi v živo po Združenem kraljestvu in drugod, nastopala je na festivalih, kot so Rally and Mirrors v Londonu, Rewire na Nizozemskem, Lost Festival v Italiji in Mucho Flow na Portugalskem. Nastopila je tudi skupaj s Kelsey Lu v Pekingu, bila prva mednarodna gostja, povabljena k sodelovanju na live sessionih v Šanghaju, improvizirala dvodelni set za Gagosian Art Gallery v Londonu (za razstavo “Christo: Early Works” “), nastopil skupaj s Cobyjem Seyem in Talvinom Singhom v okviru festivala Woven Rhythms Nicholasa Daleyja v londonskem Southbank Centru.
Beggars Group