Priznani investitor (in šesti najbogatejši Zemljan), Warren Buffett, je dejal: »Edini in najbolj odločilen dejavnik v vrednotenju posla je cenovna moč. Če lahko dvignete cene, ne da zaradi tega posel dobi vaša konkurenca, imate zelo dober posel. Če pa morate pred zvišanjem cen za 10 odstotkov najprej zmoliti očenaš, je vaš posel katastrofalen.«

Predstavljajte si, kaj bi se zgodilo, če bi cene svojih izdelkov ali storitev dvignili za 10 odstotkov. Si sploh upate? Bo večina strank odšla drugam? Ali pa prodaja sploh ne bo padla in boste samo več zaslužili?

Kdaj je pravi čas za »korekcijo« vaših cen?

Sedaj je dober čas za korekcijo, ker stranke vedo, da se vse draži in tudi vi s strani svojih dobaviteljev čutite pritisk na cene.

Seveda morate podražitev komunicirati na pravi način.

Morate jo znati pravilno predstaviti in jo pravilno prodati.

Prav o tem bo govora na BREZPLAČNEM webinarju z naslovom:
Kako prodati dvig cene vašim strankam?

Kdaj? V četrtek, 6. aprila, ob 20:00.

Čaka vas 45 minut informativnih in koristnih vsebin.

Prijavite se, tudi če ne morete sodelovati v tem terminu, saj bomo samo prijavljenim omogočili dostop do posnetka.

Za prijavo kliknite tukaj.

Lep pozdrav

Blaž Lisac