Kako postaviti ceno vašemu izdelku ali storitvi?
Naj spomnim, kaj je o pisateljskih honorarjih povedal Srečko Kosovel:
»Honorarji so lahko različni: veliki ali majhni ali pa jih sploh ni. Taki so, da z njimi ne moreš živeti, umreti pa ravno tako ne, kajti škoda bi bilo pustiti to, kar pričakuješ. Res je to: honorar je cilj pisanja. Naj govorijo vsi umetniki, kar hočejo, o popolnosti svojih umetnin, kar hočejo, o popolnosti in poti k popolnosti, honorar je vendar sladka beseda.«
Če vas zanima vsaj katera od spodaj naštetih točk, potem se prijavite na izobraževanje z naslovom:
Kako postaviti ceno vašemu izdelku ali storitvi, da boste zaslužili največ?
Izvedeli boste:
• | Največje napake, ki jih delamo vsi, ko določamo cene. |
• | Kako dvigniti ceno? |
• | Kako pravilno prikazati ceno? |
• | Vaš prodajni sistem za prodajanje z več dobička. |
• | Vas strah pred konkurenco zavira, da bi cene postavili tako, kot sami mislite? |
• | Kakšne stranke želite dobiti s ceno, ki ste jo postavili? |
• | Veste, da vsaj 20 % ljudi želi pri vas pustiti več denarja? |
• | S čim stranke primerjajo vaše cene? |
• | Samopodoba – so višje cene povezane s pohlepom? |
• | Kako se pogovarjati, da bo pogovora o ceni čim manj? |
• | Kdaj in na kakšen način narediti razprodajo? Dati popust? |
• | Kdaj je lahko nekaj brezplačno, a se vseeno splača? |
• | Kaj boste izbrali a) 10 X 10.000 ali b)100 X 1.000? |
• | Prodajne strategije za povečanje cen. |
• | Kako pravilno predstaviti ceno? 8 načinov za predstavitev cen |
• | Kako iz nič ustvariti vrednost? |
Seminar bo v četrtek, 29. septembra v Ljubljani, od 9:00 do 13:00.
Za prijavo ali več informacij kliknite tukaj ali pokličite na 080 1509 (Blaž vam bo odgovoril na podrobnosti).
Aleš Lisac