Kako postaviti ceno vašemu izdelku ali storitvi?

 

Naj spomnim, kaj je o pisateljskih honorarjih povedal Srečko Kosovel:

 

»Honorarji so lahko različni: veliki ali majhni ali pa jih sploh ni. Taki so, da z njimi ne moreš živeti, umreti pa ravno tako ne, kajti škoda bi bilo pustiti to, kar pričakuješ. Res je to: honorar je cilj pisanja. Naj govorijo vsi umetniki, kar hočejo, o popolnosti svojih umetnin, kar hočejo, o popolnosti in poti k popolnosti, honorar je vendar sladka beseda.«

 

Če vas zanima vsaj katera od spodaj naštetih točk, potem se prijavite na izobraževanje z naslovom:

 

Kako postaviti ceno vašemu izdelku ali storitvi, da boste zaslužili največ?

 

Izvedeli boste:

Največje napake, ki jih delamo vsi, ko določamo cene.
Kako dvigniti ceno?
Kako pravilno prikazati ceno?
Vaš prodajni sistem za prodajanje z več dobička.
Vas strah pred konkurenco zavira, da bi cene postavili tako, kot sami mislite?
Kakšne stranke želite dobiti s ceno, ki ste jo postavili?
Veste, da vsaj 20 % ljudi želi pri vas pustiti več denarja?
S čim stranke primerjajo vaše cene?
Samopodoba – so višje cene povezane s pohlepom?
Kako se pogovarjati, da bo pogovora o ceni čim manj?
Kdaj in na kakšen način narediti razprodajo? Dati popust?
Kdaj je lahko nekaj brezplačno, a se vseeno splača?
Kaj boste izbrali a) 10 X 10.000 ali b)100 X 1.000?
Prodajne strategije za povečanje cen.
Kako pravilno predstaviti ceno? 8 načinov za predstavitev cen
Kako iz nič ustvariti vrednost?

 

Seminar bo v četrtek, 29. septembra v Ljubljani, od 9:00 do 13:00.

Za prijavo ali več informacij kliknite tukaj ali pokličite na 080 1509 (Blaž vam bo odgovoril na podrobnosti).

 

Aleš Lisac