Buržuazija je štiričlanska zasedba iz Ljubljane, ki si je po objavi albuma LP vzela kar 4 leta pavze – pred dobrim mesecem dni pa so fantje izdali nov videospot za pesem Hint. Z novo pesmijo so po štiriletni pavzi in v vrtiljaku sprememb zakoličili nov, spremenjen zvok – Hint v Sloveniji postaja hit, niti v sanjah pa si fantje niso predstavljali, da bodo z novo skladbo preko Instagram profila dobili tudi številne odzive navdušenja iz tujine. Štiričlanski ljubljanski bend je dobil nove oboževalce iz Italije, Češke, Nizozemske, Romunije, Švedske ter celo iz daljne Avstralije, večina je novo slovensko glasbo našla na pretočni platformi Spotify.
Prvi odzivi so pričeli kapljati že kmalu po tem, ko je bila nova pesem objavljena na Spotify platformi : »Ne morem prenehati s poslušanjem te pesmi!« , se je glasil komentar iz Italije, oboževalec iz Romunije je napisal: »Lansko leto sem na Spotifiyu naletel na vaš prvi album LP, skrbelo me je, da ne ustvarjate več. Me zelo veseli, da ste nazaj in se veselim novih pesmi,« ter: »Sem že na poti na tečaj slovenskega jezika, da bom lahko razumela vse vaše intervjuje,« je hitela poljska sledilka, ki je fantom poslala zasebno sporočilo na Instagram.
Rok Molnar, Rok Miže, Jan Otoničar in Anže Mramor so presenečeni ampak presrečni nad odzivi iz tujine. Po objavi pesmi HINT obljubljajo še več nove glasbe ter veliko akcije na koncertnih odrih!
Novoodkriti zvok, ki ga predstavljajo s singlom in pripadajočim videospotom »Hint« obljublja »kepico še neodkritega vročega poletja, polno sladkega, osvežujočega vajba, hkrati pa ta naš novi zvok ponazarja razvoj vsakega člana benda kot posameznika ter tudi benda, kot celote. V zadnjih štirih letih smo dobili jasnejšo vizijo, zrelejše ideje in pa predvsem več gruva.«
Videospot je posnel in režiral Klemen Vogrič, kreativna asistentka je bila Vita Orehek. Snemanje je potekalo na različnih, industrijsko navdahnjenih lokacijah v Ljubljani ter v Kranju, glavni igralski vlogi sta odlično opravili Ana Levačič ter Monika Petek.