Trump je bil ves čas deležen izjemne medijske pozornosti, ki je drugi predsedniški kandidati niso dosegli, kar ga je stalno držalo v ospredju javne zavesti.

 

Julija 2024 smo pisali o značilnostih Trumpove  prisotnosti v medijih in nakazali, da bi lahko Donald Trump ponovno postal predsednik ZDA.  Mediji so namreč vedno znova že med prvo predsedniško kampanjo izkoriščali Trumpovo prisotnost za povečevanje gledanosti in branosti. Njegova vseprisotnost v medijih in vztrajno grajenje osebne blagovne znamke je ustvarila trajno prepoznavnost in širitev njegove baze podpornikov.

Trump je bil ves čas deležen izjemne medijske pozornosti, ki je drugi  predsedniški kandidati niso dosegli, kar ga je stalno držalo v ospredju javne zavesti. Medijska pristranskost je hkrati ustvarjala občutek “ljubečega sovraštva” – čeprav so ga mediji kritizirali, so mu prav s tem zagotovili dodatno publiciteto in ga še bolj približali občinstvu. To mu je omogočilo, da ostaja relevanten in izjemno prepoznavna politična figura.

K uspehu je prispeval tudi Elon Musk s svojo platformo X (prej Twitter). Musk je Trumpu vrnil račun, s čimer je ponovno omogočil …

>> Preberi celoten članek